بررسي پيشينه اعضاي ارشد سازمان مجاهدين انقلاب كه اكثريت را دردولت ميرحسين موسوي داشتند نشان مي دهد كه شديداً از اقتصاد دولتي و بسته دفاع مي كردند به گونه اي كه در مقابل ايراد برخي از افراد جناح مقابل به اينكه چرا كارخانه هايي مثل پفك سازي و شكلات سازي را هم دولتي مي كنيد؟ انگ آمريكايي بودن مي زدند . اکنون نیز ظاهرا مجاهدین انقلاب بازگشت به آن دوران را در سر می پروراند

به گزارش سایت \"عارف نیوز\" بعد از ابلاغ سياست هاي كلي نظام در خصوص اصلي 44 كه فضا و بستر را جهت نيل به اقتصاد مردم گرا فراهم مي كرد ، اكنون نيز
سازمان مجاهدين انقلاب در تحليل جامعی در آخرين شماره خبرنامه داخل خود ، اين سياست ها را مورد انتقاد شديد قرار داد.

ارگان داخلي سازمان مجاهدين انقلاب به ابهام آفرینی پرداخته و مي نويسد:بخش خصوصي كشور تا چه اندازه ظرفيت و توانايي حضور در اقتصاد کشور را دارد؟

ارگان سازمان مجاهدين انقلاب دلسوزانه! از قانون اسلاسي دفاع می کند وادامه می دهد ، با توجه به صراحت و وضوح اصل 44 قانون اساسي به نظر مي رسد سياستهاي كلي اين اصل كه اکنون ابلاغ شده و در آن بر تغيير نقش دولت از مالكيت بر بنگاهها و موسسات اقتصاد و تصدي گري در حوزه اقتصاد به سياست گذاري و نظارت تصريح و تاكيد شده است ،مغاير اصل مذكور است .

سازمان مجاهدين انقلاب با آسمان ريسمانهاي مختلف در ادامه تلاش خود را به اين نهاده كه مطالبي غير علمي را عليه سياستهاي كلي اصلي 44 به رشته تحرير در آورد، موضوعي كه به طور برجسته در اين تحليل پيگيري شده است .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا